Vyzkoušejte nástroj Bookry, pomocí kterého vytvoříte zajímavé interaktivní HTML5 doplňky (osmisměrky, skládanky, puzzle, bludiště), které využijete při výuce na 1. a 2. stupni ZŠ.
Popis programu
- nutná registrace, zdarma
- jednotlivé aktivity (widgety) můžete vkládat do iBooks Author
- sdílení s žáky: po stažení aplikace Bookry Widgets stačí zadat kód
- některé aktivity jsou vhodné pro práci na interaktivní tabuli
Vytvoření osmisměrky
Osmisměrka ve třídě
- Vyzkoušejte si práci s vytvořenou osmisměrkou v iPadu. Otevřete aplikaci Bookry Widgets a zadejte kód (např. 5yeSH).
- Nemáte-li k dispozici vlastní zařízení, ale ve třídě využíváte interaktivní tabuli – stačí se přihlásit do svého účtu, najděte na své poličce (My BookShelf) vytvořenou aktivity a v dolní části zvolte možnost Save&Preview.
- Pomocí výstřižků můžete vytvořenou osmisměrku uložit jako obrázek a vložit do vlastní prezentace nebo pracovního listu.