Bookry a tvorba osmisměrky

Vyzkoušejte nástroj Bookry, pomocí kterého  vytvoříte zajímavé interaktivní HTML5 doplňky (osmisměrky, skládanky, puzzle, bludiště), které využijete při výuce na 1. a 2. stupni ZŠ.

www.bookry.com

Popis programu

  • nutná registrace, zdarma
  • jednotlivé aktivity (widgety) můžete vkládat do iBooks Author
  • sdílení s žáky: po stažení aplikace Bookry Widgets stačí zadat kód
  • některé aktivity jsou vhodné pro práci na interaktivní tabuli

Vytvoření osmisměrky

Osmisměrka ve třídě

  • Vyzkoušejte si práci s vytvořenou osmisměrkou v iPadu. Otevřete aplikaci Bookry Widgets a zadejte kód (např. 5yeSH).
  • Nemáte-li k dispozici vlastní zařízení, ale ve třídě využíváte interaktivní tabuli – stačí se přihlásit do svého účtu, najděte na své poličce (My BookShelf) vytvořenou aktivity a v dolní části zvolte možnost Save&Preview.
  • Pomocí výstřižků můžete vytvořenou osmisměrku uložit jako obrázek a vložit do vlastní prezentace nebo pracovního listu.